Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия: Carbon Sau Nu Carbon
Форум Velo.md > Технические вопросы, снаряжение, здоровье > Технозона
trek
Vreau s schimb stem, ghidon si podsedelinicul pe carbon. Asta e cel mai ieftin ce se poate de schimbat si de usurat bicicleta. M-am uitat si pe Chainreaction, Wiggle, Evans si in alte parti si in total iese mai ieftin sa iau de la Autor tot complectul si mar costa 1440 (cu 10%reducere)

http://www.velo.md/catalogue/index.php?productID=1357 - 700 lei
http://www.velo.md/catalogue/index.php?productID=1363 - 400 lei
http://www.velo.md/catalogue/index.php?productID=1451 - 500 lei

Merita efortul si banii? Cine foloseste ceva din astea?
}I{yK
1 - руль, подседельник, и вынос - меньше всего влияют на конечный вес велосипеда
2 - существуют более легкие аллюминиевые альтернативы которые легче тех "карбоновых" которые продаются в авторе
3 - в Авторе они вовсе не карбоновые а псевдокарбоновые тобишь внутри все тотже алюминий, и я бы не сказал что они легче своих аллюминиевых аналогов.
Eugene
Цитата(}I{yK) *

в Авторе они вовсе не карбоновые а псевдокарбоновые

Они всё-таки карбоновые,просто бюджетный карбон. Кстати не факт,что внутри алю, интересно бы было распилить посмотреть,что внутри авторовского карбо-подседела.
joker69
у приятеля был авторский карбоновый подседел! такой как на ссылке когда я его рассматривал то создавалось впечатление что снаружи карбон, дальше идёт слой алюминия походу, и потом опять слой карбона! (повторяю: МОЁ Впечатление. не знаю, насколько оно близко к истине) а насчёт веса: не сказал бы что он был лёгкий! по-моему лучше действительно, как сказал ЖУК, подобрать алюминиевый аналог! дешевле и в каком то плане безопаснее!
trek
eu mam uita dupa greutate si am comparat cu unele de la Raceface sau Ritchey. Nu sunt cu mult mai grele. In jurul a 20 de grame ceea ce tine de ghidon.

Clar ca astea nu usereaza mult greutatea. Dar u sezonul asta e destula investitie. La anul am sa trec de la Tora la Reba sau SID si inca vreo 300g in jos:)
Mutant
Цитата(trek) *

такие выноса никогда не бывают карбоновыми. это однозначно алю труба с карбоновой пленкой.

обычно карбоновые выноса больше похоже на такие:

Изображение
pill
trek,
Далеко ходить не надо. Ричевский алюминиевый подседел весит 230 грамм...этот "карбон" - написано 260

Ты не тот карбон смотришь просто. Этот карбон - только для понта.Но понт тоже важен !!!Я серьёзно!

Мой "карбоновый" вынос Ritchey WCS который стоит 150(это дороже чем весь комплект из Автора) долларов сша на 10 грамм тяжелее чем его алюминиевый аналог, который стоит 70 долларов. Зато ричи обещали высокую прочность изделия smile.gif Делай выводы сам.

лучше купи себе камеры и покрышки полегче. хоть почуствуешь что-то.
biggrin.gif
превед!
Eugene
Мой руль ritchey wcs весит на 5 грамм легче, чем его карбоновый аналог smile.gif - 130 вс 135 грамм:
http://www.ritcheylogic.com/dyn_prodfamily.php?k=98018
http://www.ritcheylogic.com/dyn_prodfamily.php?k=98019

Так что Юрчег прав - не столько в весе дело, сколько в свойствах карбона, ну и конечно понтах))
2fast
если выбирать по весу и цене то у KCNC одни из лудших показателей, надёжность на высоте!!!
Вынос 100мм + подседел 350х30.9мм +руль 600мм = 370 гр цена комплекта ~300$
Список комп и вес на электроных весах
trek
daaaaa, interesant
eu nu ma gindeam ca poate sa fie mai usor Aluminiul decit Carbonul, sau carbonul de calitate mai aiurea. Mai pe scurt, tre sa le cintaresc pe ale mele ca sa vad daca merita de le schimbat pe altceva. Caci pentru 50 de grame in total clar ca nu se merita de schimbat.

Daca pentru ponturi mai degraba as schimbat Sistema din fata pe XT smile.gif
trek
}I{yK,
deja mam uitat la ce este la Author. Intradevar are un strat de aluminiu iar deasupra e tesatura de carbon. Intre timp miam luat un Ritchey WCS care e la fel de greu ca si cel de carbon de la Author
Eqwilibrium
trek,
pentru ce asha schimbari scumpe iti faci ?! Doar pentru a diminua greutatea biclei cu citeva grame ? iarashi - pentru ce ?!

Apropo : cit cintareeshte ,la moment bicicleta ta ?!
trek
Цитата(Eqwilibrium @ 6.05.2010 - 23:20) *

Apropo : cit cintareeshte ,la moment bicicleta ta ?!


Nu stiu cyt face dar precis vreo 12. Cel putin am inceput din partea corecta. La moment am cumparat cranckset XT ceea ce de la deore ar fi vreo 150 dar nu atyt pentru greutate cit pentru performanta. XT sper sami introduca mai mult comfort. Si deamu daca tot eram la sistema din fata am luat si schimbator XT sa fie in pereche.

Dar referitor la bara si stem cred ca stemul nul schimb ca nu pare sa fie chiar asa de greu. Cel puitin nam cintar si pe net nam gasit nimik despre greutate. Am Giant A5. La fel si bara la scaun. Ghidonul deja il schimb pe Ritchey WCS flat dupa cum am mentionat mai sus.

oricum cred ca in final usurarea e un pont dar tot continuu sa ma gindesc la asta si vreau. Desigur ca odata ce pui piese mai performante, reduci si din greutate. Cred ca cel mai tare se va simti cind schimb Tora pe o Reba smile.gif Aproape 1Kg in jos. Dar pina atunci stringem carboave smile.gif
Maxim
Trek, fara suparare, probabil ai prea mult timp liber si respectiv vin in cap diferite ginduri de genul cit cintareste carbonul.... Incearca sa faci mai mult sport si mai putin sa te gindesti la componente. Componentele le vei schimba cu alte mai superioare o data cu uzura celor vechi (si concomintent cu cresterea experientei, tehnicii). Baietii au dreptate, e mai bine sa incepi cu roti. dar si aici e un punct.

Majoritatea ciclistilor care se ocupa regulat (4-5 antrenamente intense in saptamina pe offroad) folosesc roti obisnuite chiar daca sunt mai grele. iar al doile set de roti mai usoare il tin pentru competitii si maratone......
wink.gif
trek
Цитата(Maxim @ 7.05.2010 - 10:21) *

Trek, fara suparare, probabil ai prea mult timp liber

Nu ma supar ,dar taman cu timpul nu stau bine. Daca as sta m-as antrena de 4-5 ori pe saptamina. Dar asa in toata ziua doar 4km incolo si inapoi la serv si deja doar 2 zile off road sau mai mult shosea in weekend.
Это текстовая версия — только основной контент. Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, нажмите сюда.