Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
| trek |
3.11.2011 - 17:50
Сообщение
#1
|
![]() Участник Группа: Пользователи Сообщений: 244 |
Am masurat marimea cadrului dupa calculator pe net. Mi se primeste 52cm. In cazul cind am de ales intre 52 si 54cm ce e mai bine de luat: marime mai mare sau mai mica?
PS: e vorba de cadru track/single speed PS2: stie cineva producatori de cadruri bune si nu exagerat de scumpe precum sunt Dodici sau Cinelli. Consider Leader ca o optiune |
![]() ![]() |
| cristi |
3.11.2011 - 18:10
Сообщение
#2
|
![]() Участник Группа: Пользователи Сообщений: 809 |
Tu stii înălţimea mea ţi eu merg pe 52. Cred că e mai bine să iai în consideraţie opţiunea asta ca pe cea mai apropiată de perfecţiune. După care mai e un moment important şi anume că trebuie să masori nu doar inălţimea cadrului, dar şi lungimea lui (top tube ) care, la fel variază. În genere sportivii preferă să ia carul mai mic din cele posibile, pentru că e şi mai uşor, iar apoi il măresc cu ajutorul pipei si a seat-back-lui.
În ce priveţte producătorii - italienii fac practic tot in tawan, chiar dacîă scriu hand made in italz _ legislatia lor permite. Spaniolii sunt buni. Franceyii nu prea mai produc mai nimic. Engleyii fac treabă bună. dar tre să citeşti cu atentie texturile scrise cu litere mici. |
| Rois |
3.11.2011 - 22:43
Сообщение
#3
|
![]() Участник Группа: Пользователи Сообщений: 2,750 |
Катаясь на 53-ей раме, которая мне чуть-чуть великовата, сделала для себя вывод, что пусть лучше чуть меньше, чем чуть больше (хотя свой велосипед слишком люблю и менять не хочу, разве что на такую же раму меньшего размера). Меньшую раму, мне кажется, легче будет подогнать на чуть больше, нежели наоборот
Сообщение отредактировал Rois - 3.11.2011 - 22:44 -------------------- http://rois.rocks - Мой новый блог о путешествиях
|
| trek |
3.11.2011 - 22:49
Сообщение
#4
|
![]() Участник Группа: Пользователи Сообщений: 244 |
mersi. referitor la marime e clar
Acum unde gasesc un cadru bun fixie/track, preferabil aluminiu dar si otel ar fi bine. Buget 200-350€ depinde de calitate dar poate fi si mai mult daca e cu furca |
| Vladone |
3.11.2011 - 23:12
Сообщение
#5
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 14 |
referitor la cadru, acesta poate fi cadru classic sau cadru compact.
In ultimul timp cam toti producatorii au trecut la cadru compact, la care top tube are un unghi de inclinare fata de pamint pe cind cadrul clasic are top tube aproape paralel cu pamintul. Cadrul compact este mai mic, mai usor, mai rigid si mai bine poate fi manevrat. Marimea 52 la un cadru compact poate sa fie diferita pentru tine in comparatie cu 52 la un cadru clasic - aici sa fii atent. Perfect ar fi ca innainte de alege cadrul, acesta sa fie asamblat cu tot ce trebuie (roti, furca etc) si sa faci o proba, sau sa incerci aceasta marime de cadru la prieteni si sa te convingi ca aceasta marime i-ti este potrivita. In privinta alegerii, de ce nu cadru din carbon, dar din aluminiu si otel, e vre-un secret? Success! |
| trek |
3.11.2011 - 23:20
Сообщение
#6
|
![]() Участник Группа: Пользователи Сообщений: 244 |
Eu acum analizez tot intre clasic si tendinta mai noua.
Carbon nu vreau pentru ca este mai scump si aluminiul nu e cu mult mai greu decit carbon dar sa dai bani pentru 100g diferenta nu se merita. Otel e mai ieftin si e "classic" si totodata se poate de gasit cadruri interesante ca design precum Cinelli Supercorsa macar ca asta nu e fix e doar un exemplu http://www.cinelli.it/scripts/pop_telai_zo...559&lang=EN otelul e pe viata dar e mai greu cam cu 500-700g si asta e deja simitor Mai vedem, poate Laur Zice ceva |
| ABitW |
4.11.2011 - 07:10
Сообщение
#7
|
![]() Участник Группа: Пользователи Сообщений: 647 |
В идеале стремиться нужно к такой посадке. Хотя возможны индивидуальные особенности и предпочтения гонца. А вообще, что бы рама была "Вашей", её придется изготовить на заказ у серьезного производителя. В остальных случаях попасть во все размеры можно только случайно. Поэтому советую не париться и брать любую. -------------------- "...All in all you're just Another Brick in the Wall"
|
| Xandr |
4.11.2011 - 09:33
Сообщение
#8
|
![]() Участник Группа: Пользователи Сообщений: 823 |
Оба single speed, 4130 CroMo steel
Steamroller karate monkey 29er Еще пара фирм для понимающих All-City Nature Boy - на такой раме товарищ собрал ceбе третий байк, он тащится с синглов, риджидов и найнеров, а в двойне его торкает с синглов твентинайнеров Salsa Selma Ti Frame 29er Сообщение отредактировал Xandr - 4.11.2011 - 10:29 -------------------- XC? TRAIL? ALL MOUNTAIN? MOUNTAINBIKE!
Количество разума на планете - величина постоянная, а население растет |
| Vladone |
4.11.2011 - 10:27
Сообщение
#9
|
|
Участник Группа: Пользователи Сообщений: 14 |
despre marimea cadrului road corelata cu inaltimea,
inaltime, cm cadru,cm 150–160 48 160–169 50 169–178 52 178–185 54 185–193 56 193–200 58 |
| trek |
4.11.2011 - 11:01
Сообщение
#10
|
![]() Участник Группа: Пользователи Сообщений: 244 |
Surly mie nu prea tare imi plac si modele sunt cam urban pe cind eu vreau ceva mai agresiv ca geometrie. Plus ei fac doar otel si sunt destul de grele. La modelele lor deodata trebuie de schimbat ghidonul, seaua si alte fleacuri
Oricum mersi de sugestie PS nu caut cadru cu disck barkes. Single speed pentru oras nu mountain Сообщение отредактировал trek - 4.11.2011 - 11:02 |
| cristi |
4.11.2011 - 11:28
Сообщение
#11
|
![]() Участник Группа: Пользователи Сообщений: 809 |
http://www.14bikeco.com/frames
asa ceva? Оn genere este mult carbon ieftin acum, uite pe ebay. E usor, e bun inca şi din cel putin 2 motive + comportamentul ramei in drum (răspunde repede efortului tău) al 2-lea ar fi că e mai safety in caz de accidente (nu dea Domnu!), pentru că se pliază pe corpul tău cadru - asa+s ele rigide intr+o directie si moi in cealaltă. Ei, asta-i. Сообщение отредактировал cristi - 4.11.2011 - 11:35 |
| trek |
5.11.2011 - 19:53
Сообщение
#12
|
![]() Участник Группа: Пользователи Сообщений: 244 |
Trecem la intrebarea 2: vrea sa string rotile singur caci cele ce sunt in vinzare numi plac ca sunt cam grele. Deci cautind jante am vazut ca sunt putine care sunt specificate pu fixie/track si apare intrebarea daca jantele de josea vor merge pentru butuci fixie?
Am ales: 1. miche primato 32h flip/flop 2. Dtswiss RR415 3. Dtswiss revolution 2-1.5 In final nu iese scump si totusi cam 1650g cost cam 200€ cine e parere |
| cristi |
5.11.2011 - 23:18
Сообщение
#13
|
![]() Участник Группа: Пользователи Сообщений: 809 |
Era undeva un site care calcula lungimea necesară spițelor în dependență de parametrii obezii și a butucului.
|
| trek |
6.11.2011 - 07:17
Сообщение
#14
|
![]() Участник Группа: Пользователи Сообщений: 244 |
Sunt multe. Cu asta ma descurc eu. Cel mai bun e de la dtswiss dar se mai gasesc si altele
|
| cristi |
6.11.2011 - 11:11
Сообщение
#15
|
![]() Участник Группа: Пользователи Сообщений: 809 |
Cât derspre calitatea spitelor si a obezii - n-am dubii că sunt ok. Dar butucul... Miche nu e un producîtor care inspiră prea multă incredere, unreori e ok, alteori tare prost. Oricum există warranty.
|
![]() ![]() |
|
Текстовая версия | Сейчас: 10.11.2025 - 03:54 |